BROJ MESTA OGRANIČEN | RAD U MANJIM GRUPAMA
Organizacija seminara će biti u skladu sa preporučenim merama, a u vezi sprečavanja širenja zarazne bolesti COVID-19 - koronavirusa.


Poslovna komunikacija, konflikti, pregovaranje
Predavač: Olga Vučković Kićanović,
iskusan stručnjak i predavač u oblasti radnog prava, radnih odnosa i komunikacije; specijalizovana za socijalni dijalog u Međunarodnoj organizaciji rada, akreditovani trener Nacionalne akademije, posrednik pri Ministarstvu pravde. Autor knjiga "Praktikum poslovnog uspeha", "Karijerologija" i "Komentar Zakona o sprečavanju zlostavljanja na radu".
Termin: 26. jun 2020, od 10h do 14h
Cilj seminara: usvajanje lako primenljivih tehnika i alata konstruktivne komunikacije kroz praktične vežbe.
I - POSLOVNA KOMUNIKACIJA
Kako pojačati samopouzdanje i postići cilj?
- pobediti blokatore u komunikaciji – primeri iz prakse
- slušati aktivno i izbeći šest najčesćih vrsti “neslušanja”
- pojačati ubedljivost oprobanim tehnikama
- pitati mudro i vešto: kakvo pitanje, takav odgovor - primeri iz prakse
- kontrolisati efikasno (Adižes), a kritikovati konstruktivno – primeri iz prakse
- taktično saopštiti neprijatnu vest
- uvažiti internu komunikaciju koliko i eksternu
- koristiti neverbalnu poruku kao saveznika i kontrolisati je da bude izdajnik
- ostvariti dobar prvi utisak i efektan javni nastup (po Puliceru) - primeri dobre prakse
- VEŽBA
II - KONFLIKTI NA RADU
Kako ih prevenirati i rešiti konstruktivno?
- mapirati najčešće organizacione uzroke i korigovati ih – primeri iz prakse
-“amortizovati”stres i bes i uspostaviti samokontrolu – primeri dobre prakse
- savladati tehnike rešavanja konflikata i odabrati najadekvatniju za datu situaciju
- asertivnošću smekšati “teške” kolege, partnere i stranke – primeri iz prakse
-“strateški” popustiti u situaciji kad je odnos važniji nego “biti u pravu”
- znati kad poslodavac treba, a kad mora da se umeša u rešavanje konflikta među zaposlenima
- VEŽBA
III - VEŠTINE PREGOVARANJA i SOCIJALNI DIJALOG
Kako do win-win rešenja?
- pribaviti sve relevantne informacije pre ulaska u pregovore
- koncipirati tok pregovora, definisati krajnji cilj i granice popuštanja – ne “gađati” u nejasnu metu
- osetiti pravi čas za uslugu, protivuslugu i finalnu ponudu
- izbeći 10 najčešćih grešaka u pregovaranju i imati taktiku kad se pregovori “zaglave”
- pravno dejstvo postignutog ugovora/sporazuma
Prednost rada u manjim grupama:
- mogućnost komunikacije svakog učesnika sa predavačima,
- individualniji pristup,
- efikasniji sistem edukacije,
- informisanja o konkretnim problemima i/ili dilemama.
RADNI MATERIJAL: PPP, testovi, korisni članci.

Datum, vreme i mesto održavanja seminara:
- 26. jun 2020, od 10h do 16h
- IP "Glosarijum", Kraljevića Marka 1, Beograd

Cena kotizacije je 8.300,00 + PDV.
*Za prisustvovanje većeg broja učesnika (više od dva) iz jedne ustanove/preduzeća odobravamo popust 10%.
*Pretplatnicima časopisa odobravamo popust 20% po broju pretplata.
*Učesnicima prethodnih savetovanja odobravamo popust 10%.
Napomena: Popusti se ne mogu sabirati.
Prijavite se!
Rezervišite svoje mesto na seminaru i pošaljite nam svoja pitanja.